نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

شیرین زبونی

1391/9/25 7:52
نویسنده : مامان
316 بازدید
اشتراک گذاری

نادیا خانوم ما دیگه با این شیرین زبونی هاش ما رو از هوش میبره. و آدم دلش میخواد درسته قورتش بده.ماچ

میخواستم ببرمش بیرون، لباس نمی پوشید ، بهش گفتم: پس نمیبرمت. به من میگه : دلم شکست.تعجب

سر سفره شام زنداییش کنارش نشسته میگه : من دلستر دوست ندارم. نادیا بهش میگه: تو دلستر نخور، برای تو ضرر داره برای من خوبه.از خود راضی

مامانی براش پفیلا درست کرده ، نادیا تند تند مشغول خوردنه، من که میخوام بخورم میگه : مواظب باش داغه ، دستت نسوزه.ابرو

تو ماشین مدام توپش رو گرفته و میکنه تو دهنش من وباباش بهش میگم نکن. و یک بار هم توپ رو ازش گرفتیم و دوباره بهش دادم. دوباره میگیره سمت دهن و بینی اش و میگه : منظورم بو کردن بود.دروغگو

پریروز آهنگ جان مریم رو تو ماشین گوش میدادیم. دیروز که دوباره سوار شدیم میگه: مریم سرتو بالا کن رو بذار.

خونه مامان بزرگش کلی آتش میسوزونه و وقتی باهاش صحبت میکنن میخواد بگه بسیار خوب، اولش میگه بسیار بعد دوباره میگه: بسیار خوب. چشمککلی هم با مرسی ، ممنون ، خواهش میکنم ، لطفاً گفتنهاش بقیه رو ذوق زده میکنه.

خلاصه دنیایه این دختر کوچولوی ما با این شیرین زبونیهاش.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)