نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

شیرین زبونی های عسل مامان

1391/7/9 8:02
نویسنده : مامان
707 بازدید
اشتراک گذاری

نادیا خانوم ما دیگه خیلی برامون شیرین زبونی میکنه.

وقتی غذاش رو میخوره به همه میگه : نوش ِ جونت ، نوش ِ جونت

وقتی باباش یک شوخی در مورد پی پی کردن باهاش میکنه ، میگه : این حرفا رو نزن باباااا

وقتی باباش براش قصه یه گورخر که دانشگاه میرفت رو میگفت،‌ میگه: شبنم میره دانشگاه.

پنج شنبه صبح بیدار شده ، میگه: بعدالظهر میری سرکار؟ گفتم نه امروز پنجشنبه است تعطیله . میگه: پنجشنبه ست. و کلی ذوق میکنه.

و شنبه بیدار شد گفت نرو سرکار، تعطیله.  کلی روی پام گذاشتم. کلی باهاش حرف زدم آخرش گفت برو سرکار پولات جمع کن بده  من بندازم تو قلکم .

وقتی آب یا چای رو دستش میدی بخوره کلی باهاش بازی میکنه از این لیوان به اون لیوان میریزه و خودش رو خیس میکنه. دیروز کلی اینطوری خودش رو  با آب خیس کرده بود طوری که دیگه شلوار برای پوشیدن نداشت. یا کثیف بودن یا خیس. بعد دوباره اومد در حالی که انگشت شست و اشار ه اش رو بهم میچسبونه و جلوی چشمش میگیره، اینطوری به من گفت: مامان جون یه کوچولو آب بده لطفاً.

گفتم نه نمیدم . میخوای چیکار کنی. گفت : برای بدن مفیده.تعجب

هر وقت تلفنی با شبنم صحبت میکنه چون گاهی میخوابه بهش میگه :‌ساعت خواب. البته اینو از مامانیش یاد گرفته. ولی یک روز که عصر از خواب بیدار شده بود تلفنو گرفت که باهاش صحبت کنه بهش گفت: ‌ای بابا چقدر می خوابیییییییی؟

با خودم بردمش چشم پزشکی گفتم که چشمهام درد میکنه اومدم چشم پزشکی ، تند تند چشمهای من رو بوس میکنه. وقتی هم که از اتاق دکتر اومدم بیرون . میگه چشمهات خوب شد؟

قربون اون همه مهربونیهات برم من عزیز دلم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

shabnam
11 مهر 91 20:32
elahiiiii man ghorbunesh beraaaaam k enghad bahooshe vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay khoda man mimiram vase in dokhtaret ame




مرسی شبنم جونم
نادیا خانوم هم عاشق توئه عزیزم


یک دوست
22 مهر 91 11:51
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و زیبا هستید اگر ثبت یه خاطره ماندگار و رویایی برای شما ارزش دارد حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی در سایت داریم که تا حالا مشابه اون رو توی ایران ندیدین