نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اولین استخر

1391/7/22 10:54
نویسنده : مامان
529 بازدید
اشتراک گذاری

اولین استخر

دیروز نادیا خانوم ما برای اولین بار به همراه مامان و مامانی و زندایی شهین و نیلوفر به استخر رفت و کلی توی آب کیف کرد و بازی کرد. این اولین تجربه نادیا خانوم در استخر بود.جالب اینجا بود به بقیه بچه ها نگاه میکرد که روی آب میخوابیدن و اون هم سریع این حرکت رو تقلید میکرد.

تقریباً حدود یک ماه پیش نادیا به شدت از حموم می ترسید یعنی از وقتی که به دنیا اومده گاهی حموم رو دوست داره گاهی بدش میاد ولی یه مدت بود که خیلی از حموم میترسید و من هم خیلی نگران این قضیه بودم . کلی هم به این قضیه فکر کردم و با عوض کردن شامپو ، آوردن عروسکهاش برای اینکه خودش اونها رو حموم بده و ... دوباره به حموم علاقمند شد و این بار این علاقه به حدی شدید شده که هر روز و گاهی چند بار در روز از من میخواد که ببرمش حموم.کلافه

یک بار که خیلی خسته ام کرده بود اشتباه کردم و بهش گفتم : تو دهن منو سرویس کردی، هی بریم حموم ، حموم

هیچی دیگه این خانوم خانوما هم دیروز یک دفعه جلوی همه گفت : من دهن مامانم رو سرویس کردم ، هی میگم بریم حموم. و با این کار کلی منو خجالت زده کردخجالت و بقیه رو خندوند.نیشخند

یعنی هرچی بگیم سریع کپی میکنه دیگه این دخمل ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)