نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

خیلی خیلی دوست دارم

1391/5/1 10:21
نویسنده : مامان
374 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون من بعد از بیست و سومین ماهگرد تولدش به مامان گفت "حیلی حیلی دوست دارم، مامااا ن". این زیباترین ، شیرین ترین و دلنشین ترین جمله ای بود که من تو عمرم شنیده ام عزیز دلم. چه زیبا معنی دوست داشتن رو مفهمی خوب من.

مامان هم خیلللللللللللللللللللی   خیلللللللللللللللللی  دوست داره قشنگترینم.

تو هفته قبل  دچار یک تب کوچولو بخاطر درآمدن آخرین دندونهات شدی. نصف شب بیدار شدم که بهت قطره تب بر بدم ولی چون تلخه  دوست نداری بخوری و خیلی مقاومت میکنی. بعد از اینکه قطره خوردی دستات تکون میدادی و میگفتی : بسسسسسسه دیگه ، بسسسسسسسسسسسسسه دیگه.  با این شیرین زبونیهات آدم دلش میخواد بخورتت جیگرم.

راستی پنجشنبه گذشته مامانی  یک رپوش مخصوص برای نقاشی کردن برات درست کرد. دیگه متونی با خیال راحت نقاشی کنی.

بعد از اینکه مامانی برات رپوش رو درست کرد پشت میزت نشستی شروع کردی به نقاشی. با رنگ قرمز یک نقاشی کشیدی و گفتی کلاغ کشیدم. و تمام قسمتهای بدنش رو هم نشون میدادی. این نوکشه، این پاهاشه، این مَمَشه(؟) و ..

اون گلدونی رو هم که اون دفعه با رنگ انگشتی خوب رنگ نگرفته بود دوباره رنگ کردی .

تو بهترینی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)