نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

تجربه

1391/1/19 16:03
نویسنده : مامان
891 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

این روزها یک چیزی برام ثابت و مسلم شده که تنها و تنها و تنها کسی که تو دنیا میتونم حتی با چشمهای بسته هم بهش اعتماد کنم فقط و فقط  مادرمه و نه هیچکس دیگه.

چون حتی نزدیکترین آدمها و نزدیکترین دوستها تو شرایط خاص هستند که خودشون رو نشون میدن. و تازه میبینی که آدمهایی که همیشه سنگ تو رو به سینه میزدند حالا که شرایط براشون مهیا ست تو رو کنار میزنند، کسانی که همیشه با تمام وجود بهشون اعتماد داشتی ، اون کاری رو انجام میدن که به نفع خودشونه ، حتی اگه شده اون کار صد درصد به ضرر تو تموم بشه ولی چون منافع خودشون در کاره حتی یک لحظه از خودشون سوال نمی کنند که آیا واقعاً انجام دادن این کار در حق تو درسته ؟ آیا به تو ظلم نمیشه ؟ اصلاً مهم نیست چون خودشون هستند که در درجه اول اهمیت قرار دارن.

اما مادر اینطور نیست . مادر اول بچه اش رو در درجه اول قرار میده. بجای اینکه به منافع خودش فکر کنه اول نگاه میکنه ببینه آیا اینکار به صلاح بچه اش هست یا نه و به تنها چیزی که فکر نمیکنه خودشه.

دخترکم مطمئن باش تو زندگی تکیه گاهت خواهم بود و میتونی با تمام وجودت به من اعتماد داشته باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مريم مامان برسامي
20 فروردین 91 13:09
سلام خاله جون انقدر نازي كه ديدنت بهم آرامش ميده خاله عيدت مبارك سال شاد و خوبي كنار مامان و بابا داشته باشي


مرسی عزیزم
لطف دارید
عید شما و خانواده محترم و کوچولوی نازت هم مبارک باشه
عمه مهری
24 فروردین 91 14:53
ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ، آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم.


مرسی عمه خانوم
zeinab
24 فروردین 91 15:00
سلام مامان نادیا کوچولو انشاالله همیشه در کنار کوچولوی نازنین و همسر محترم شاد و سلامت باشید من این فرشته نازنین رو تا حالا از نزدیک ندیدمش ولی خیلی دوست دارم از نزدیک بغلش کنم یه بوس آبدار ازش بکنم خدا براتون حفظش کنه


سلام عزیزم
مرسی لطف دارید