نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

پروژه دوم

1391/1/30 11:04
نویسنده : مامان
504 بازدید
اشتراک گذاری

دختر باهوش من این روزها  دیگه علاقه ای به پوشک شدن نداره و هر موقع دستشویی اش میگیره خودش اعلام میکنه و من یا مامانیش می بریمش دستشویی و همون جا کارش رو انجام میده. البته فکر میکنم به دلیل عشقش به آب بازی این کار رو میکنه. دیروز هم که مامانی به من زنگ زد و گفت بهت خبر خوش میدم که این دختر خوشگل ما روی لگن نشسته و بعد از نیم ساعت هم هر دو کار رو انجام داده. خبرهای خوش ما رو داشته باش؟  البته بچه دارها این موضوع  رو درک میکنی که این موضوع واقعاً پروژه بزرگیه.

البته چون من تقریباً یک ماه که از شیر گرفتمت فعلاً نمیخواستم از پوشک بگیرمت ولی چون خودت خیلی علاقمندی فکر میکنم به زودی هم از پوشک بگیرمت.

امروز هم که مامانی بازت گذاشته بود،  تو برای اولین بار شلوارت رو خیس کردی و حسابی بلوا به پا کردی و گریه  راه انداختی و گفتی نجسسسس، عوض.

امیدوارم این مرحله رو هم به راحتی طی کنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ماني
30 فروردین 91 13:42
با سلام محمد ماني در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین