نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

سنگ صبور من

1391/3/7 15:13
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

میدونی فلسفه این سنگ صبور نوشتنها چیه؟

اینه که تموم تجربه های زندگیم رو که با تموم وجود حسشون کردم و با گوشت و پوست خودم لمسشون کردم تو همون لحظه با تموم حسی که دارم برات بازگو کنم تا تو هم بتونی ازشون به عنوان تجربه هایی گرانبها استفاده کنی و راهی رو که من رفتم و نتیجه ای رو که در ازای از دست دادن بعضی چیزها بدست آوردم تو به رایگان بدست بیاری و عاقل اون کسیه که بتونه از تجربه های دیگران به بهترین شکل استفاده کنه.

 چرا که میدونم اگر بخوام بعدها تجربه ای را برات بازگو کنم احتمالاً شکل پند و نصیحت میگیره که چندان فایده ای هم نداره!

البته باید بگم نوشتن مسائلی که برام تو زندگی پیش میاد شاید برای خودم هم خوب باشه چون همیشه از دل اونها تجربه های جدیدتری بیرون میاد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)