نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اگر میتوانستم فرزندم را دوباره بزرگ کنم

1391/1/15 10:53
نویسنده : مامان
1,786 بازدید
اشتراک گذاری

اگر میتوانستم فرزندم را دوباره بزرگ کنم

 

اگر فرصت داشتم فرزندم را دوباره بزرگ کنم 

به جای اینکه انگشت اشاره ام را به سوی اوبگیرم

آن را در رنگ فرو می بردم و همراه او نقاشی میکردم

به جای اینکه دائما کارهایش را تصحیح کنم با او ارتباط برقرارمیکردم

به جای اینکه به ساعت نگاه کنم به او نگاه میکردم

سعی میکردم کمتر بگویم و بیشتر توجه کنم

بیشتر با او دوچرخه سواری می کردم

بادبادکهای بیشتری با او به هوا می  فرستادم

در چمنزارهای  بیشتری  می دویدم 

و به ستارگان بیشتری خیره می شدم

بیشتر بغلش می کردم وکمتر سرزنش میکردم

به جای اینک به اوسخت بگیرم  سخت تائیدش میکردم

اول اعتماد به نفس اش را می ساختم

بعد خانه و کاشانه اش را

کمتر درباره عشق به قدرت با اوحرف می زدم

وبیشتر درباره قدرت عشق

به جای اینکه عشق به قدرت را به او یاد دهم

قدرت عشق را به او می آموختم

                                                                     دایان لومان

  

                       *************************************

فرزند دلبندم......عزیز مادر :

 آمده ام تا عشقم و زندگیم را  به پای تو بریزم و با صدایی که از آن عاشق تر در دنیا نمیشناسم فریادت بزنم...

 شاید زمانی که دایان لومان اینها را نوشته واقعا زمان کافی برای جبران نداشته اما من و تو هنوز در ابتدای این راه هستیم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)