نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

یگانه دخترم، بهانه زندگی من

1395/6/16 12:40
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

چه چیزی تو عمق چشاته که من

یک نگاه تو رو به یه دنیا نمیدم

که بعد از تماشای چشمای تو

از زمین و زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی

تا تو سی سالگی باورم زیرو رو شه

که زیباترین خط شعرای من

از تماشای چشم تو هر شب شروع شه

اومدی تا بره فصل دیوونگی

شدی آرامش کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام

آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

اومدی تا بره فصل دیوونگی

شدی آرامش کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام

آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

+++++++

دلم از تماشای چشمای تو

یه حسی مثل پرگرفتن گرفت

چشمای تو تا پیش چشم منه

مگه میشه این حالو از من گرفت

تمام وجودمو هر ثانیه

تو دریای فکر تو حل میکنم

نگاه کن واسه اینکه تو با منی

چجوری خدا رو بغل میکنم

اومدی تا بره فصل دیوونگی

شدی آرامش کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام

آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

اومدی تا بره فصل دیوونگی

شدی آرامش کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام

آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

پسندها (1)

نظرات (2)

سمیرا
28 شهریور 95 12:09
این شعرو خودت نوشتی؟ --------------------- نه عزیزم این شعر مربوط به آلبوم جدید احسان خواجه امیری هست که من خیلی دوستش دارم. به نام سی سالگی که برای پسرش خونده. واقعا متن این شعر تطابق کامل داره با احساس من نسبت به دخترم و جالب اینکه وقتی نادیا به دنیا اومد من سی سالم شد.
سمیرا
29 شهریور 95 17:38
الهی. عزیزم خوش به حال نادیا که همچین مامانی داره. توی تک تک کلماتی که مینویسی عشق بی نهایتت به این فرشته کوچولو دیده میشه. من مطمئنم این خانم خانما با تو به جاهای خیلی خوب میرسه. -------- مرسی عزیزم ممنون از محبتت انشالله