نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

روز شمار آغاز مدرسه - خرید وسایل مدرسه

1395/6/14 10:06
نویسنده : مامان
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از کلاس همراه مامانی و نادیا رفتیم شهر کتاب برای خرید وسایل مدرسه. البته هنوز مدرسه اعلام نکرده که دقیقا چه چیزهایی لازم دارند ولی چون بن خرید داشتم و آخرین مهلت خرید بود دیروز رفتیم و خرده ریزهای لازم برای نادیا خانوم رو خریدیم. نادیا از خریدن این وسایل کلی ذوق کرد.

امیدوارم که در این راه همیشه موفق وشاد باشی عزیزم.محبتبوس

البته سرکلاس هم چون کلاسش با مربی جدید آغاز میشد مربی قبلی یک بسته مداد رنگی و پاکن و مداد و چسب و برچسب به نادیا جایزه داد که نازبانوی من هم کلی بخاطرش خوشحال شد.

هفته قبل که جشنواره عروسکی بود و چون چهارشنبه مامانی تهران وقت دکتر داشت بعد از اتمام کارمون رفتیم خونه عمو بهروز و شب اونجا موندیم و روز پنجشنبه عصر هم من، نادیا و احمد رضا رو به تئاتر شهر بردم و نمایش نمکی بلا و دیو ناقلا رو که از قبل رزرو کرده بودم دیدیم، کاری بود از کانون پرورش فکری و توسط دوستان نابینا انجام شد . خیلی خوب و عالی اجرا کردند و بچه ها دوست داشتند. بعد هم نمایش های فضای باز رو دیدیم که بد نبودند. و بعد هم به قسمت کودکان رفتیم و بچه ها قصه گوش دادند و نادیا هم کاردستی اش رو درست کرد.

 پنجشنبه گذشته هم صبح همراه زندایی رفتیم پارک آبی تا عصر اونجا بودیم و خیلی خوش گذشت. بعد هم حاضر شدیم و چون زندایی سودابه میخواست برای تولد دایی شهرام سورپرایزش کنه رفتیم خونه دایی شهرام و براش تولد گرفتیم.

جمعه شب هم تولد نیکان دوست مهد کودکی و کلاس موسیقی نادیا بود که تولد مفصل و خیلی خوبی رو مامانش زحمت کشیده بود و براش گرفته بودند و به نادیا و دوستانش خیلی خوش گذشت. یه جامدادی رومیزی هم نادیا و دیگر بچه ها هدیه گرفتند.

خانوم خانوما و وسایل مدرسه اش

در جشنواره عروسکی در حال دیدن نمایش نمکی بلا و دیو ناقلا

در حال گوش دادن به قصه ماه پیشونی

نادیا خانوم در حال سفالگری با اسباب بازی جدیدش و سگ سخنگوش هم داره تماشا میکنه

نادیا خانوم در تولد نیکان جون 

پسندها (1)

نظرات (1)

مریم مامان آیدا
14 شهریور 95 10:55
به سلامتی و دله خوششششششش پا بزاره در این مرحله بزرگ زندگی عزیزه دلم فقط من برات بمیرم که از حالا تا 20 سال دیگه همش باید درس بخونی منم احتمالا امسال آیدارو میزارم مهد ولی خیلیییییی نگرانم مصی جون ،از سرماخوردگی های وحشتناک مهد و محیطش میترسم نمیدونم چکار کنم اگه تجربه ای داری مشتاقانه دوست دارم بشنوم ---------------------- قربونت برم فکر کنم من بیشتر از نادیا استرس دارم مخصوصا برای وقتهایی که باید براش بزارم و نمیرسم اگر سه سالش شده بزارش براش خوبه و خودت رو نگران نکن. البته در هر سنی که بزاری باید این مرحله بیماری و سرما خوردگی رو طی کنه به هر حال براش لازمه و بدنش هم مقاوم میشه به خودت نگرانی راه نده