نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

تولدت مبارک عشق زیبای من

1398/5/27 11:50
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

روزا دوست داشتنی تر شد وقتی دنیا اومدی

تو، تو نقاشی دنیا رنگ زیباتو زدی

تو یه سالی تو همین روز شکفتی گل من

رو زمین یاد تو حک شد روی تقویم دل من

امشب، شب توست

خنده، مال لب توست

وقت تاب و تب توست

تو که خود خود عشقی، تولدت مبارک، تو هدیه ی بهشتی، تولدت مبارک
تو که خود خود عشقی، تولدت مبارک، تو هدیه ی بهشتی، تولدت مبارک
تولدت مبارک ...😍😍

دست دست دست به هم

نه نه نه به غم

هیشکی مث خودت نمیشه

بدون بهونه این جمع تویی

نور این شمع تویی

برسی به آرزوت همیشه

تو شمعو فوت کن

با عشق و خنده

آخه جون ما به جونت بنده

تموم آروزمون واست بخت بلنده ...

تو که خود خود عشقی، تولدت مبارک، تو هدیه ی بهشتی، تولدت مبارک
تو که خود خود عشقی، تولدت مبارک، تو هدیه ی بهشتی، تولدت مبارک
تولدت مبارک ...😘😘

عشق من ، بیت به بیت این شعر ، تمام احساس من و بابا رو با به دنیا اومدن تو بیان میکنه. 😘 9 ساله شدنت مبارک ناز بانوی شیرین من😘😘

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
27 مرداد 98 12:18
تولد گل دخترتون مبارک 
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم😘
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
30 مرداد 98 10:12
تولدت مبارک هدیه بهشتی 💜🎷💕
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم