نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

روز شمار آغاز مدرسه- اولین جلسه مدرسه

1395/6/27 15:59
نویسنده : مامان
415 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه گذشته اولین جلسه مدرسه نادیا بود. مرخصی گرفتم و به مدرسه رفتم . لوازمی رو که لیست داده بودند و از قبل تهیه کرده بودم رو تحویل دادم و برای جلسه به طبقه بالا رفتم. سه تا کلاس اول دارند با نام باران. نادیا در باران سه هستش و کلاسشون هم هیجده نفره ست. خوشبختانه معلمشون هم همون معلمی هست که مدنظرم بود و اولیای سال گذشته بسیار ازش راضی بودند. یک خانوم جوان و زیبا و بسیار پرانرژی که هفت سال هم سابقه تدریس کلاس اول رو داره.راضی

ابتدا مدیر مدرسه دقایقی رو در مورد چارت سازمانی و بخشهای مختلفی که دارند صحبت کرد و بعد معلمشون در مورد نحوه تدریس و کارهایی که مادران لازمه انجام بدهند صحبت کرد. در مورد کتابها و دفترها و وسایلی که باید به همراه داشته باشند و بعد هم معلم بهداشت در مورد تغذیه و سرویس و ساعت ورود خروج صحبت کرد.

در ظاهر که همه چی خوب و مرتبه امیدوارم که تا آخر سال به همینگونه باشه و از همه چی رضایت داشته باشم. متنظرفردا عصر هم در سالنی جشن شکوفه ها رو برای پایه پیش و اول برگزار میکنند.جشن

فعلا تنها نگرانی در مورد سرویسه که امیدوارم راننده خانوم خوب و وظیف شناسی باشه و نگرانی من از این بابت برطرف بشه. خطا

در جلسه لباسهای فرم مدرسه هم تحویل شد و نادیا با ذوق پوشیدشون ولی چون کمی گشاد بودند مامانی زحمت کوتاهی وتنگ کردنش رو کشید

این هم لباس ورزشی مدرسه

جمعه نمایشگاه گل و گیاه پارک چمران

نادیا خانوم با لباسی که مامانی براش اندازه کرده

ای کاش می شد این شکلی بری مدرسه عزیزم

عسل مامان با کیف مدرسه اش

پسندها (1)

نظرات (2)

سمیرا
27 شهریور 95 16:00
موفق باشه همیشه این خانم خانما ---------- مرسی عزیزم
سمیرا
29 شهریور 95 17:59
ضمنا سخت نگیر عزیزم. انشالله همه چی رو به راه و خوب پیش میره. راستی یه چیزی: انقدر وبلاگت خوبه و ناز مینویسی که فکر کنم معتاد شدم به خوندن وبلاگت. 3> -------------- ممنونم محبت دارید