نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

روز بعد از تعطیلات

1390/11/3 10:47
نویسنده : مامان
389 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم همیشه روز بعد از تعطیلات سرکار رفتن خیلی سخته هم برای تو و هم برای من.

میدونی چرا؟ آخه ٢ یا گاهی ٣ روز تعطیلات پشت سر هم مثل این هفته باعث میشه که بیشتر به هم وابسته بشیم عزیزم.

پنجشنبه صبح وقتی داشتیم با هم صبحونه میخوردیم از خوشحالی اینکه ما پیشت هستیم اول اومدی بابا و بعد هم من رو بوسیدی.

و امروز هم که میخواستم بیام سر کار به من چسبیده بودی و کمی گریه کردی عزیز دلم.

دیگه دختر من میتونه عبارات دو کلمه ای رو بیشتر به کار ببره. مثلاً وقتی بابا کار داره و میره تو اتاق و در رو میبنده میگی: اتااق باززز ( زبونت رو میزاری بین دندونات و حرف "ز" رو تلفظ میکنی. خیلی بامزه میگی)

فضول = فودول (عاشق اون فودول گفتنتم)

مامانی = مامایی

قاشق= اُدوق

بادکنک= بُ دَ

هویج= هَبیج

بسکویت= بی دوت

بعضی کلمات هم که سیر تکاملی دارن مثل: افتاد که میگفتی = ایتا -  اُپاد - اُپتاد

رنگ آبی رو هم بخوبی میشناسی و نشون میدی عزیزم.

روز جمعه هم که حمومت دادم و کلی تو هم آب بازی کردی و کیف کردی . آخه شوفاژ روشن بود و باخیال راحت گذاشتم که آب بازی کنی. دلت میخواست آبی که از شیر میومد رو با دستات بگیری و بعد هم غش میکردی از خنده. سرت رو میکردی توی سطل آب و فوت میکردی. خلاصه کلی کیف کردی عزیزکم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مريم مامان برسامي
25 دی 90 14:18
سلام به ناديا جون و مامان مهربونش
من و شما با هم همدرديم منم شاغلم و بعد از يه همچين تعطيلي كه سر كار ميرم به مشكل بر ميخوريم اگه اجازه بدين وبلاگ ناديا كوچولوي ناز و لينك ميكنم شما هم اگه دوست داشتين به وبلاگ برسامي من سر بزنين


سلام عزیزم
شاغل بدون هم مزایا داره و هم معایب . این هم از معایبشه دیگه.
چشم حتماً اگه وقت کنم
مامان بیتا
27 دی 90 11:04
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت