نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

خاطرات

1390/11/3 10:53
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

بعضی مواقع هنگام ممه خوردن شیطونیت گل میکنه، با شیطنت میخندی و ژست گاز گرفتن رو به خودت میگیری و گاهی هم یک دفعه گاز میگیری و میخندی. دیروز هم همین کار رو کردی و بعد هم من گفتم حالا که گازش گرفتی قهر میکنه و دیگه بیرون نمیاد. تو هم هی گفتی ممه ممه و شروع کردی الکی گریه کردن ، یعنی ادای گریه کردن رو در میوردی شیطونک من. دستت رو گذاشتی رو چشمات و میگفتی اِم اِممممممم . خیلی شیطون بلایی دخملیماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
3 بهمن 90 11:01
سلام .
منم منتظر این روزای قشنگم.برای تو و نی نی ات دعا می کنم.

تو هم دعا کن من زودتر نی نی رو بغل کنم



حتماً عزیزم
قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:42
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم