نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

خاطرات

1390/9/27 11:23
نویسنده : مامان
428 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زرنگ و باهوش من

دیگه میتونه از بین حرفهای ما هرچی که میشنوه رو هم تکرار کنه . البته با زبون خودش. مثلاً :

میگم: تو اینو حتماً میخوای = میگی: حَماً

خدا= هُدا

منو = مَ اُ

نندازی= نَدایی  ========= خدا منو نندازی

عطر= اَت

قطار= اَتار

و........ خیلی کلمات دیگه که الان یادم نمی یاد.

خوشگل من دیروز هم با کمک مامانی جونش رفته و روی لگن نشسته و برای اولین بار یه جیش کوچولو کرده و به مدت یک ساعتی هم بدون پوشک بودی تا من از سرکار اومدم و بردمت حموم و آب بازی یا به قول خودت " حَ اوم" . خوشگل مامان امروز هم که شانزدهمین ماهگرد تولدش هست صبح که از خواب بیدار شد روی لگنش نشست و جیش کرد و خودش هم کلی ذوق کرد.

چند روز پیش هم اومدی تو بغل من نشستی و من بهت گفتم جاننننننننننم و تو هم با لحن کشیده گفتی آننننننننننم

قربونت بره مامان قشنگترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

shahrzad
29 آذر 90 17:02
khoda in dokhmale khoshgelo baratoon negah dareee, joonam nadiaaaaaaa, b0o0o0os


مرسی عزیزم