نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

خاطرات

1391/4/20 10:32
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

خیلی دلم میخواد از شکل حرف زدنت برات بگم ولی حیف که معمولاً شیوه بیان کلماتت رو یادم میره. سعی کردم بعضی هاشون رو بخاطر بسپرم و امروز بنویسم.

حرف "سین" و "ذال" رو که توک زبونی میگی. یعنی زبونت رو بین دندونت میزاری و میگی که خیلی بامزه میشه.

هر جایی که بخوای فعل منفی بکار ببری به جای حرف "ن" از "می" استفاده میکنی عزیز دلم که اون هم خیلی شیرینه مثلاً: نمیخورم = می می خورم

نمیخوام= می می خوام

بعضی کلمات رو هم که کلاً عوض میکنی:

آدمکی= آدم نمکی

مهری= ماری

قلم مو= بوقلم مو

قربون اون حرف زدنت برم من عزیز دل مادر.

پریروز هم داشتم بهت غذا میدادم که لقمه غذا تو دهنت بود و من متوجه نبودم اومدم قاشق بعدی رو بذارم یکدفعه گفتی : دهنم پُرِ هنوزز

پنجشنبه گذشته هم برای اولین بار یک گلدون سفالی کوچولو رو بهت دادم که با قلم مو رنگش کنی و کلی ذوق کردی و خیلی قشنگ این کار رو انجام دادی ولی چون من  رنگهای انگشتی رو در اختیار گذاشته بودم نمیدونم چرای روی گلدون نمیموندن و به رنگ سفید در میومدن . حیف شد ولی دوباره این کار و با گواش انجام خواهیم داد تا این گلدون قشنگ با هنر تو رنگ بگیره عزیز دلم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)