نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

روز جهانی کودک مبارک

1395/7/17 11:45
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز جهانی کودک بود و البته تولد من.  خجالتتولدم مبارکجشن

از اول هفته به نادیا قول داده بودم که براش لازانیا درست کنم. صبح پنجشنبه بعد از خوردن صبحانه مشغول درست کردن لازانیا شدیم البته بعد از اینکه مایع گوشت و قارچش رو با هم درست کردیم . بابا گفت میخوام برم بیرون کتاب بخرم و بعد هم یه چیزی در گوش نادیا گفت و باهم رفتن بیرون خرید. من هم بعد از کمی استراحت با اینکه میترسیدم با غر غر نادیا برای تنهایی درست کردن غذا روبه رو بشم دیگه دست به کار درست کردن لازانیا شدم چون دیگه داشت دیر میشد.دلخور وقتی پدر و دختر زنگ در رو زدن دیدم که یه دسته گل طبیعی داخل یه گلدون شیشه ای دست باباست و یک پلاستیک هدیه هم دست نادیا خانومم.خندونک گل بنفش و صورتی به سلیقه نادیا خانوم  از طرف بابا و یک روسری خوشگل بنفش و رنگی از طرف دختر قشنگم. محبتبغلهدیه های بسیار زیبایی بودند و من بسیار خوشحال شدم.راضیمحبتبوس

بعد از خوردن ناهار هم نادیا رفت حمام و برای من یک نقاشی زیبای دیواری با رنگهای انگشتی کشید و اون رو به من تقدیم کرد یک گل زیبای قشنگ.تشویقمحبتبوس

صبح جمعه هم اومد بیدارم کرد و کلی برام تولدت مبارک خوند.محبت البته میگفت مامان تولد تو از اون مدلهایی نیست که به بچه ها گیفت بدن. زبانمنم گفتم بابا که برات دیروز کتاب خرید دیگه اونم گیفت شماست.چشمک

ظهر هم هدیه زیبای نادیا جونم رو سر کردم آرامو باهم رفتیم رستوران و روز خوبی رو گذروندیم.محبت عصر هم مامانی زنگ زد و گفت که با دایی کامبیز اینا دارن میان خونه ما . مامانی عزیزم هم کلی زحمت کشیده بود و یک پلاک طلای زیبای فروهر برای من خریده بود محبتبوسو زندایی شهین هم که به من پول هدیه داد و من رو خیلی شرمنده کرد. محبتبوسشب خوبی رو در کنار هم گذروندیم.  دوست عزیزم الهام جون هم یک دست بلوز و شلوارک به من هدیه داد و کلی هم تبریک از طرف دوستان و عزیزان مهربونم داشتم.محبت مرسی از همه شون از اینکه به یاد من بودند و من رو خیلی خوشحال کردند. جشن

این هم سورپرایز پدر و دختر برای منمحبت

این هم نقاشی دیواری نادیا جونم برای من که به گفته خودش تصویر یک گل هست

تولد طهورا جون که هفته قبل رفته بودیم با نمایش خاله هما که برای بچه ها خیلی جذاب بود

این هم نادیا خانوم ما که آرایشگر شده و موهای عروسک بیچاره رو کوتاه کرده چون میخواسته موهاش مثل خودش کوتاه باشهدلخور

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مریم مامان آیدا
18 مهر 95 14:36
سلام دوست خوب و مهربونممممممممممممم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک الهی سایه است صدهای ساااااااااااااال بالاسر دخترم باشه و همیشه خنده روی لبات باشه ----------------- سللللللللام عزیزم مرسی از لطف و محبتت انشالله تو هم همیشه در کنار آیدا جونم شار و سلامت باشی