نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

نادیا و این روزهایش در مدرسه

1395/7/19 14:05
نویسنده : مامان
854 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم خانومای ما الان تو هفته سومه مدسه ست. روزهای اول که همش میگفت که معلممون بداخلاقه و داد میزنه . من هم روز دوم یه تذکر برای معلمش تو دفترش نوشتم و فرداش ازش پرسیدم که چطور بود مدرسه گفت سر من داد نزد ولی سر بقیه داد زد و البته بچه ها اذیتش میکنن و اون عصبانی میشه. از مامانهای دیگه پرسیدم گفتن بچه های ما میگن که مهربونه. خلاصه الان که یه مدت گذشته بهتر شده و دیگه چیزی نمیگه. ولی در نظر دارم که حتما یه صحبتی با معلمش داشته باشم چون دیروز هم میگفت مشق نوشتن و بازی رو دوست دارم ولی معلممون رو نه .

خوشبختانه راننده سرویس خانوم خوبیه و نادیا ساعت دو و ربع میرسه خونه و بعد از خوردن نهار و دیدن کارتون هم مشقهاش رو مینویسه . تقریبا روزی یک صفحه مشق داره و برای تعطیلات هم دو برگ کپی.

این هم اولین مشق نادیا خانوم ما که پایینش هم نقاشی داستان یک کشاورز هست.

نادیا در کلاس در حال انجام الگوها در ریاضی

عسل مامان محو درس دانه ها که خانوم معلم در حال توضیحه

نادیا در کلاس و انجام کاردستی چراغ راهنمایی

نادیا و همکلاسی ها در حیاط

جشن قرآن و دختر غمگین من بخاطر اینکه بال فرشته بهش نرسیدهغمگین

آزمایش سبک و سنگین در حیاط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)