نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

ششمین سالگرد تولدت مبارک عشق من

1395/5/27 7:57
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

عزیزترینم

شش سال پیش صبح همچون چهارشنبه ای گرم و لطیف با اضطرابی شیرین راهی شدم تا تو عشق زیبایم رو بعد از چهل و یک هفته انتظار در

آغوش بگیرم و ده دقیقه مانده به ظهر ، تو عسل شیرینم چشم به این دنیا گشودی.

نگاه زیبای تو قشنگترین لحظه عمر من بود و برای همیشه خواهد ماند.

روزی که نام زیبای مادر بر من نهاده شد و عشق و امید در دل من زنده شد.

از لحظه ای که تو در وجود من شکل گرفتی معنای عشق رو با تمام وجود درک کردم. من عشق رو با تو شناختم شیرینم.

عشقی ابدی و پایان ناپذیر.محبت

لبخند تو شیرین ترین لحظه و ناب ترین خوشی هاست برای من، و غم تو زجرآورترین لحظه در زندگی من.

همیشه شاد باش و بخند زیباترینم

ششمین سالگرد تولدت مبارک عشق منبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مریم مامان آیدا
14 شهریور 95 10:49
تولدت مبارککککککککک دختر زیبای آریایی ما عزیزه دلم با همه وجود برایت سلامتی و لحظاتی غرق در شادی آروز میکنم --------------------------- مرسی عزیزم ممنون از لطف محبتت