نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

سال نو مبارک

1392/1/17 11:20

امروز اولین روز کاری بعد از تقریباً بیست روز تعطیلیه.

ایام خوشی بود در کنار عزیز دوردونه ام.هورا

با هم تخم مرغ رنگ کردیم ، سفره هفت سین چیدیم. سال رو تحویل کردیم. همراه مامانی وخانواده های دایی شهرام و سیروس  به شهر های تاریخی یزد و میبد مسافرت کردیم. کلی مهمونی رفتیم و مهمونی دادیم.

دختر قشنگم کلی عیدی گرفت . حالا هم کیف هرکسی رو که میبینه میگه عیدی بده. جالبه که فقط اسکناس های سبز رو هم قبول میکنه.

و حالا بعد از بیست روز در کنار هم بودن واقعاً روز سختی اولین روز دوری هم برای من و هم برای دختر قشنگم.

مخصوصاً که همگی تو این دو روزه سرما خوررده هم شدیم.

امیدوارم سال جدید سال خیلی خوبی باشه . سالی پر از شادی و شادکامی ، سلامتی و بهروزی. و دلواپسی های من هم برای مهد گذاشتن و آموزش دخترم بالاخره تموم بشه . و بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم. (کی مهد بذارم، کجا باشه ، چند ساعت باشه، چطوری باشه؟ واقعاً این ها مسائلیه که ذهن من رو خیلی درگیر خودش کرده و نمیدونم کی ازش راحت میشم.)

این هم از اولین پست سال 92 و اولین کاری که در روز اول کاری انجام دادم.تشویق

اینها هم یکسری عکس از روزهای پایان سال و ایام نوروز از نادیا خانوم گُلِ گلاب

نادیا و باران درخونه خاله مونا

نادیا ، باران و هستی

ث

16 اسفند و یک برف ناغافل - نادیا در حال درست کردن اولین آدم برفی زندگیش و اولین برف بازی اش

ی

نادیا به همراه آدم برفی اش

بی

نادیا با دستکشهای مامان - چون دستکشهای خودش خیس شده بود ولی هنوز میخواست به بازی ادامه بده. مثل اینکه خیلی هم از پوشیدنشون خوشحال نیست.

چهار

نادیا و چهارشنبه سوری - در حال ذوقیدن برای آتیش بازی

ف

نادیا درحال تخم مرغ رنگ کردن برای عید- دوتا برای خودمون و دو تا برای زندایی شهین