نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

روزهای پایان سال و انتظار سال نو

1391/12/27 10:55
نویسنده : مامان
551 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

به پایان این سال هر روز نزدیک و نزدیکتر میشیم . این روز ها رو در کنارهم به خرید و آماده سازی خودمون برای عید می گذرونیم. و من از لحظه لحظه در کنار تو بودن لذت میبرم. امسال دیگه اینقدر بزرگ شده که حتی در خرید هم خودت انتخاب میکنی که چه چیزی رو برات بخرم .

پارسال این موقع دل نگران از شیر گرفتن تو بودم و امسال برای جدا کردن جای خوابت.

امسال میخوام سفره هفت سین رو با هم درست کنیم. با هنرمندی دستهای تو عزیزکم.

و این سفره هفت سین زیباترین سفره هفت سین زندگی من خواهد بود.

دختر قشنگم سومین بهار چشمهات ،

بهار سال 92 بر تو مبارک عزیزترینم .

 

نوروز  من  تویی  و  شب  و  روز  من  تویی ......خورشید مهر و ماه شب افروز من تویی

 ما میرویم و عشق چو  خورشید ماندنیست ......آن  مهــــــــــر جاودانه ی پیروز من تویی

دیروز من تــــــــو بودی و امروز هــــــم  تویی......فردای  من  تویی  و  *نوروز * هم تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 15:24
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم


مرسی عزیزم. همینطور برای شما
مامانی
21 فروردین 92 15:30
سلام گلم من از این شعرت خیلی خوشم اومد با اجازتون می نویسم تو وبلاگم نادیا جون گل رو از طرف من ببوسید


خواهش میکنم
این شعر از من نیست و من جایی خوندم