نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اولین آدامس

1391/12/9 8:56
نویسنده : مامان
385 بازدید
اشتراک گذاری

نادیا خانوم پریروز اولین آدامس زندگیش رو جویدچشمکخوشمزه

البتهمن هیچوقت در دسترسش نمیذاشتم ولی گاهی هم که از تو کیف من برمی داشت میذاشت توی دهنش و بعد درسته در می آورد و میگفت تنده.

اما پریروز آدامس خواست . یه دونه نصفه بهش دادم. گفت: چرا تیکه تیکه میدی ؟ یه دونه درسته بده .

بعد گذاشت توی دهنش و بعد هم جوید بدون اینکه قورتش بده ، کلی هم باهاش بازی کرد. از اون کارهایی که ما تو بچگی با آدامس می کردم. نیشخند

 این هم از جوییدن اولین آدامس در سن دو سال و نیمگی.

دیروز هم زندایی داشت یه اصلاح کوچیک برای من انجام میداد ، خوشگل مامان با حرص به سمت زندایی اومد و دستش رو با دستای کوچیکش فشار میداد، نخ رو میکشید ، خودش رو می انداخت روی من و صورت من رو به طرف صورت خودش میگردوند و با دست دیگش دست زندایی رو پس میزد. دخترم احساس میکرد دارن مامانش رو اذیت میکنن و اینجوری میخواست من رو از زندایی دور کنه و از دست اون نجات بده.

قربونت برم من، که اینقدر حامی مامان هستی عزیز دل من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)