نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

شب تولد

1390/5/26 11:50
نویسنده : مامان
289 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم درسته که فردا روز تولدته ولی چون پارسال روز تولدت چهارشنبه بود دلم میخواد از همین امروز که چهارشنبه است درست در ساعت تولدت (  50/11 دقیقه)، این لحظات قشنگ رو ، از همین لحظه جشن بگیرم عشق من. در واقع امشب شب تولدته عزیز دلم.

 

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس... و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز... روز میلاد... روز تو! روزی که تو آغاز شدی!

 نادیاجان،دختر عزیزم ،اولین سالگرد تولدت مبارک.

 عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علي
27 مرداد 90 1:08
تولدت مبارك نادياي ناز و خوشگل الهي 120 ساله شي
مادر نیایش کتاب آفرینش
27 مرداد 90 9:37
تولد نادیا جون رو تبریک می گم . امیدوارم سالهای سال جشن تولد قشنگی براش بگیرید .
مامان فاطمه‌شهرزاد
27 مرداد 90 9:37
سلام مامان مهربون ناديا جون تولد اين گل خوشگل را به شما تبريك مي گويم انشاءالله در كنار شما 120 ساله بشود از جانب من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد.
سنجاقک
27 مرداد 90 11:45
!!! |^^^^^| |^^^^^^^^^| [ ***********] تولد تولد تولدت مبارک دختر قشنگ امیدوارم 120 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی شادی داشته باشی