نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

تولدت مبارک عشق من

1391/5/27 11:50
نویسنده : مامان
493 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد ، روز تو 

روزی که تو آغاز شدی

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

قلبماچقلبماچ 

          زیباترین ترانه زندگی ام ، دختر عزیزتر از جانم ،دومین سالگرد تولدت مبارک

قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم (مامان آرینا)
27 مرداد 91 12:35
سلام سلام خانم خوشگل تولدت مباااااااااااارککککک
امیدوارم 10000000 ساله بشی وزیر سایه پدر و مادر بزرگ وبزرگتر بشی
پیش ما هم بیا تا با دخمل من دوست بشی
باشه حتما"بیا منتظرم با اجازتون لینکتون کردم


مرسی عزیزم
چشم حتماً
مامان کیارش
27 مرداد 91 17:12
تولدت مبارک عزیزم. همیشه شاد و خندون باشی گلم


مرسی عزیزم
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 22:08
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........