نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

برنامه تولد

1391/5/25 11:18
نویسنده : مامان
864 بازدید
اشتراک گذاری

پس فردا دومین سالگرد تولد گل زندگی منه. امسال بر خلاف پارسال این روز قشنگ رو میخواهیم خیلی ساده برگزار کنیم. چون هم ماه رمضونه و هم اینکه کوچولو هستی و مهمونی مفصل واقعاً خسته ات میکنه و اذیت میشی مثل پارسال که موقع کیک بردن خیلی خسته و خواب آلود بو و تو عکسهای مهمونی بدلیل خواب بودن، نیستی. در واقع مهمون دعوتی نداریم. دایی ها که طبق معمول خونه مامانی میان و ماهم که خونه مامانی هستیم و با یک کیک خوشگل این روز قشنگ را جشن میگیریم.

صبح روز پنجشنبه که می برمت آتلیه  و عکس میگیریم. و میخوام که همیشه این روال رو تو زندگی داشته باشیم. که سه نفری هرسال توی این روز قشنگ بریم آتلیه و عکس بگیریم. اینطوری گذر عمر و زندگی به خوبی معلوم میشه : رشد و بالندگی تو عزیز دلم و گرد پیری روی چهره من و بابا.

یه کیک خوشگل هم برای شب تولدت سفارش دادم ، که زمینه سبز داره با عکس یک گاو و و چند تا کفشدوزک دور و برش. دوست داشتم یک کیک به شکل باب اسفنجی برات بگیرم ولی گفت که نمیشه و برای کیکها با وزن بالا میشه شکل خاصی درآورد. آخه باب اسفنجی رو خیلی دوست داری، عزیزکم.

راستی برای تولد امسالت هم میخوام یک هدیه تموم نشدنی بهت بدم. دلم میخواد هدیه هام برای تو جوری باشه که همیشه برات به یادگار بمونه. پارسال این وبلاگ رو برات درست کردم و امسال هم یک هدیه خاص برات دارم، شیرین ترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیار
27 مرداد 91 11:07
تولد نادیاجون رو تبریک میگم.
اینشالا سالهاااااااااااااااااااااای سال کنار هم و شاد و سلامت باشین.
به ما هم سر بزنین.
التماس دعا


مرسی عزیزم