نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

آموزش زبان

1390/5/23 14:42
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی من از روزی که متوجه حضور تو در زندگیم شدم همیشه تو فکر این بودم که چه جوری تو رو آموزش بدم که در زندگیت آدم موفق تری بشی.

الان هم یک مدتی بود که توفکر آموزش زبان انگلیسی برات بودم ( آخه نمیخوام مثل ماها کلی دردسر یادگیری زبان رو بکشی ) ولی بعد از جستجوی زیاد فهمیدم که بهتر اینه که اول کاملاً  به زبان فارسی که زبان مادریت هست مسلط بشی و بعد زبان دوم رو یاد بگیری یعنی از 5/2 -3 سالگی به بعد باید آموزش زبان دوم رو شروع کرد. و تو این سن فقط خوبه که گاهی برات شعر های انگلیسی بزارم که از نظر شنیداری آشنا بشی ، که البته من هم این کار رو از 3 ماهگیت برات انجام دادم.

از 3 ماهگی  بی بی انشتین رو میبینی و آنچنان مسخ میشی که بهترین زمان برای غذا دادن بهت همون موقع است البته خیلی کم در روز، آخه خوب نیست زیاد هم به tv عادت کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا
22 مرداد 90 12:08
سلام طاعاتتون قبول حیف این دختر ناز مامانی نیست اکه دیر به دیر براش خاطره میزارین.چه قدر نازه مامانی راستی عکسای جدیدشو هم بزار مامان نادیا جون.اگه دوست داشتی به پرذنیا هم سر بزن ممنون دخمل گلتو هم ببوس


سلام طاعات شما هم قبول
مرسی عزیزم، لطف دارید ،آخه حقیقتش سرم شلوغه وقت نمیکنم.
وبلاگ پرنیا جون چیه، بگو تا بیام ببینم.