نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

جشن الفبا و پایان کلاس اول

1396/3/3 11:43
نویسنده : مامان
130 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه سی و یک اردیبهشت ماه جشن الفبا نادیا خانوم ما در سالن شهید فهمیده برگزار شد. کلاس اولی های مدرسه دخترونه و پسرونه هر دو باهم به زیبایی برنامه رو اجرا کردند. تشویقدخترها بلوز و کفش و جوراب شلواری سفید و دامن و پاپیون سرمه ای و یک دستمال سر سفید با نوار سرمه ای باید می پوشیدند که خوشبختانه من همین ست رو برای کنسرت موسیقی آماده کرده بودم و دیگه خیالم راحت بود مقنعه مدرسه رو هم که ویژگی های خواسته شده رو داشت تبدیلش کردم به یک دستمال سر زیبازیبا.

بچه ها واقعا شعرها رو به زیبایی اجرا کردند . نادیا در شعر خوش آمدگویی و همینطور میم مثل مادر اجرا داشت که شیطونک من خیلی بامزه و زیبا اجراهاش رو انجام داد . تشویقبوسبرنامه شاد و مفرحی بود و مجری خیلی خوبی هم داشت. ولی وسطهای برنامه یک دفعه برق بخاطر طوفان پیش اومده قطع شد که با تلاش یکی از پدران حاضر که در اداره برق شاغل بود بعد از نیم ساعت اومد.  بعد از پایان جشن هم من و بابا نادیا رو با هدیه ی یک هدسد محبتخوشگل صورتی سورپرایز کردیم.

عسل مامان امیدورام در راه کسب علم و دانش همیشه با عشق و امید پیش بری و لحظه لحظه شاهد رشد و بالندگی و شادی و موفقیت تو باشیم عزیز دل مادرمحبتبوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)