نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

هفته آخر سال تحصیلی

1396/2/20 12:56
نویسنده : مامان
151 بازدید
اشتراک گذاری

هفته دیگه آخرین هفته کلاس اول نادیا خانومه. زیباسال تحصیلی پر فراز و نشیبی که بالاخره داره تموم میشه. تمام کاری که من هرشب میکردم فقط یه دیکته گفتن بود چون سعی کردم که تکلیف نوشتن به تنهایی رو یاد بگیره ولی همین یه دیکته ی هفت هشت خطی دوساعت زمان میبرد و انرژی و اعصابی از ما میگرفت خسته. چون سر دیکته نوشتن تمام حرفهای عالم رو عسلک من  به یاد می اورد و تعریف میکرد . خیلی تمرین صبوری کردم ولی فکر میکنم چندان هم موفق نبودم . سوالبرای خوش خط و تمیز نویسی هم راههای بسیاری رو امتحان کردم که به دلیل یه دندگی دخترمون خیلی جواب نداد و تنها چیزی که این اواخر موثر بود این بود که از خودش نظر خواستم که چیکار کنیم که خطت بهتر بشه گفت دو هفته خوب مینویسم برام جایزه بگیر که تا حدودی موثر بود .راضی معلمش بهش گفته بود آفرین خیلی عالی شدی گفته بود آخه خانم قرار داریم.چشمک

و در مورد کش ندادن زمان در نوشتن مشقها هم تنها چیزی که جواب داد با گرم شدن هوا  وعده رفتن به پارک بود که اگر بتونی زود تموم کنی میریسیم بریم پارک و درغیر اینصورت نمیرسیم که واقعا خوب جواب دید.عینک

امروز هم سومین و آخرین اردوی مدرسه بود که بچه ها رو به باغ بردن. کلی ذوق داشت و یک لیست خرید هم پریروز برای من نوشت که دیروز براش تهیه کردم. امیدوارم که حسابی بهش خوش بگذره عسل مامان.محبت

این هم لیست خرید نازبانوی باسواد ما برای اردوبوس

تعطیلات دو هفته گذشته هم سه نفری باهم رفتیم به رامسر زیبا و لحظه های خوشی رو در کنار هم به دریا و جنگل و رستوران و کافی شاپ گذروندیم. یه فیلم خوب بد جلف رو هم دیدم که در عین چرت بودن خنده دار بود و نادیا کلی حال کردمحبت

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)