نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

عروسی خاله ساناز

1392/3/20 14:53
نویسنده : مامان
1,710 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه عروسی دوست مامان، ساناز جون بود. که خیلی به ما و نادیا خانوم خوش گذشت. اونجا خانوم خانومها شده بود مدل. همه میومدن و باهاش عکس مینداختند.

بعد هم موقع رقص عروس و داماد مگه میشد نادیا رو نگهداریم. همش میرفت وسط . رو سر عروس داماد شاباش ریختند  دوتاش افتاد جلوی پای من ، برداشتمش گفتم الان میاد و میخواد . بچه های بزرگتر دیگه سریع ریختن و پولها رو جمع کردند و نادیا نتونست. هی میرفت سمت بچه ها و دلش میخواست اون هم داشته باشه. صداش کردم و بهش دادم کلی خوشحال شد. دوباره ریختن و چون باز هم  بچه های بزرگتر سریعتر برداشتند رفته بود سمتشون و میخواست از اونها بگیره. بعد هم هی پولهایی که تو دستش بود رو مینداخت زمین دوباره برمیداشت. بعد هم که دیده بود به عروس شاباش میدن میخواست پولهای خودش رو هم به عروس بده. عزیزدلللللللللم.

خاله ساناز جون ، همیشه خوشبخت و شاد باشی.

حالا بگم از شیرین زبونی های نادیا خانوم.

نادیا خانوم ما، دو تا بچه داره ، یک پسر به نام علی و یک دختر به نام فریبا. البته توی خیالش. یه حوله آبی هم تو خونه داره که مال پسرشه چون رنگش آبیه. من اصلاً نمیدونم این اسمها رو از کجا شنیده این خانوم کوچولوی ما.

نادیا خانوم خورده زمین در حالی که دستش رو دور پاش میچرخونه به مامانی میگه برو سریع اسفند دود کن برای پام تا خوب بشه .

حیف که بیشتر شیرین زبونی هاش رو یادم میره

فف

نادیا و هستی در عروسی خاله ساناز

ففق

نادیا خانوم با کفشهای عروسی مامان در حال دویدن و فرار از عکس گرفتن ما

آش

نادیا خانوم آشپز می شود و این حرکت هم ژستی که برای عکس گرفتن ما گرفته

حم

نادیا خانوم و اثر هنری که خلق کرده در حمام و روی بدن خودش و در حال ژست گرفتن و ادا درآوردن برای عکاسی

باف

نادیا خانوم در حالیکه موهاش رو برای اولین بار مامانی براش بافته

هه

این عکسش رو هم خیلی دوست دارم چون یه عکس مشابه این عکس دارم که مال بچگی های خودمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

zohre,mamane kiyan
20 خرداد 92 15:03
سلام نادیا جون
چه پرنسس نازی خدا نگهش داره
شما با افتخار لینک شدید


مرسی عزیزم
ممنون از لطف شما
پردیس
20 خرداد 92 15:28
سلام.امسال سال چهارم است برا ختم قرآن در رمضان ثبت نام میکنم .قبلا در چند سایت ثبت نام داشتم .امسال میخوام ثبت نام یک جا و در این وبلاگ باشه تا همه یک جا دور هم جمع بشن .شما هم بیاید خوشحال میشم و در صورت تمایل اطلاع رسانی کنید http://khatmeghoran.parsiblog.com
مامان ملينا
20 خرداد 92 15:48
اين دختر ناز نازي چه لباس خوشكلي پوشيده


مرسی عزیزم
لطف دارید
Shabnam
20 خرداد 92 18:23
واااااااى ميميرم واسش خيلى دوستون دارم هم ناديا رو هم مامانشو :-)


مرسی شبنم جون
ما هم تو رو خیلی خیلی دوست داریم
مامان بابای الیسا
24 تیر 92 12:05
عزیزم چه دخملی ملوسی و نازی عاشقتم خوشگل خانم


مرسی عزیزم