نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

نادیا و اولین حیوان خانگی

1392/3/20 14:53
نویسنده : مامان
665 بازدید
اشتراک گذاری

نادیا خانوم ما هفته پیش صاحب یک جوجه اردک خوشگل شد. که مامان بزرگ عزیز، براش خریده بود. رفتیم خونه مامان بزرگ و نادیا خانوم کلی با اردکش بازی کرد و سرگرم شد. اسمش رو گذاشت طلایی.

اولش ازش میترسید ولی کم کم از دمش بلندش میکرد و بعد هم یاد گرفت که بغلش کنه. موقع رفتن بهش گفتم برو از طلایی خداحافظی کن . با چنان بغض و ناراحتی گفت خداحافظ که دل من کباب شد . بعد هم به آرامی اشک ریخت. دیگه دلم نیومد گفتم الان داریم میری خونه خودمون . اونجا جا نداریم . حالا اینجا بمونه دفعه بعد که اومدیم میبریمش خونه مامانی که تو حیاط اونها بازی کنه

خوشحال شد و قبول کرد گل ناز مادر.

جج

مم

اینجا داره براش بوس مفرسته. آخه اول میخواست بوسش کنه ولی گفتم نه ممکنه آلوده باشه و بخاطر همین از دور براش بوس میفرسته

 

اینجا هم یکدفعه از دستش پریده بیرون نادیا هم ترسیده . آخه بدبخته از نوک پرهاش بلند میکرد

ذذ

اینجا هم میخواد بغلش کنه

لل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)