نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اولین لاک ژل

1400/1/30 10:01
نویسنده : مامان
588 بازدید
اشتراک گذاری

چند سالی هست که من برای عید لاک ژل میزنم که این دو هفته از دیدن ناخن های زیبا و بدون لب پر شدن لاک لذت ببرم البته بغیر پارسال که همه چی کنسل شد ولی امسال یک آرایشگاه مطمئن و خلوت که بسیار هم خوب پروتکل ها رو رعایت میکرد پیدا کردم و یک ماه قبل از عید وقت گرفتم . روزی که نادیا فهمید گفت مامان من هم خیلی دوست دارم  و دوستهام همه میزنن و ... گفتم مامان جون الان دیگه خیلی دیره و چون سرشون شلوغه و بخاطر کرونا هم باید خلوت باشه نفر جدید قبول نمکینه ولی بعد از عید که می خوام برم و مال خودم رو پاک کنم تو هم میبرم تا برات بزنه . خلاصه اولین دوشنبه بعد از عید یعنی شانزدهم باهم رفتیم تا قبل از اوج گرفتن کرونا به قولی که بهش داده بودم عمل کنم . یک طرح سیاه و سفید خیلی بامزه هم خودش انتخاب کرده بود که روی دستهاش خیلی خوشگل شد. مبارکت باشه عزیز دلم. خیلی هم خوب تا الان مونده هنوز. 

این هم از ناخن های خوشگل عسل مامان 😍

قربون اون دستهای خوشگلت برم من 😘😘

پسندها (6)

نظرات (0)