نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

جشن اسم نادیا

1395/10/15 9:40
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره این همه انتظار نادیا خانم ما به پایان رسید و روز برگزاری جشن اسم نادیا فرا رسید. روز شنبه حرف " ی " رو کامل یاد گرفتن و حروف اسم نادیا کامل شد ، قرار بود که جشن اسمش روز دوشنبه برگزار بشه . من هم شنبه رفتم و براش هدیه ای رو که قرار بود از طرف خودش به دوستاش بده رو خریداری کردم. یک پاک کن اتودی با تصاویر پرنسسی . فکر میکنم برای دخترها جذاب باشه. برای خوراکیشون هم بخواست نادیا میخواستم نون خامه ای بخرم ولی چون یکشنبه به دلیل آلودگی هوا مدارس تعطیل بود و وضعیت دوشنبه هم معلوم نبود ناچار شدم که یه چیزی بخرم که اگر هم تعطیل شد فاسد نشه درنتیجه با نظر نادیا پنکیک درنا خریدیم و شکلات کاکاویی قلبی شکل هم برای قشنگی بهشون اضافه کردم و چون نادیا دوست داشت یه هدیه هم به خانم معلمش بده یه ست روانویس و خودنویس هم برای خانم معلم کادو کردیم.محبت

ولی متاسفانه دوشنبه تعطیل شد و نادیا هم کلی غصه خورد گریهدرنتیجه جشن اسمش منتقل شد به امروز صبح.

 کمی دیرتر خودم نادیا رو رسوندم به مدرسه ولی چون مامانها رو نمیذارن که بالا برن نادیا با شوق فراوان خودش وسایل رو تا کلاسش برد.

در جشن اسم تاج الفبا رو بر سر میذارن، کمی هم حرکات موزون میکنن و هدیه ها و خوراکی ها رو بین دوستاشون پخش میکنن و عکس میگیرن. امیدوارم که روز خوبی رو داشته باشه و بهش خوش بگذره.محبت

 هفته گذشته کلاس ساز شناسی با حضور مامانها در موسسه موسیقی برگزار شد برنامه جالبی بود و به بچه ها خیلی خوش گذشت. سازی رو که نادیا انتخاب کرده فعلا سازهای چنگ و ویلون هست . من که خودم عاشق ویلون هستم ولی انتخاب اصلی نادیا چنگ هست. دلخورالبته من خیلی تمایلی به این ساز ندارم ولی اگر انتخاب خودش همین باشه دخالتی نمیکنم.

پنجشنبه گذشته صبح نادیا و رستا و آندیا رو همراه  مامان آندیا به یه تئاتر بردیم، به نام بز زنگوله پا. به بچه ها خیلی خوش گذشت و چون هوا هم خیلی سرد نبود بعد هم رفتیم پارک و اونجا کمی بازی کردند برای عصر هم ثنا و مامانش رو خونه دعوت کرده بودم . خیلی وقت بود که میخواستم دعوتشون کنم ولی فرصت نمیشد. روز خوبی بود نادیا و ثنا کلی باهم بازی کردند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)