نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اولین مطلب

1390/5/22 14:39
نویسنده : مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین  پستی که برات میزارم دختر نازم

خیلی وقته که میخوام برات یک وبلاگ درست کنم و البته یکی دو ماهی هم هست که درست کردم ولی مطلبی نذاشتم. آخه میدونی تو اداره که سرم شلوغه ،تو خونه هم که  خانم خانوما نمیذارن. تا نوت بوک را باز میکنم به سرعت برق خودت رو میرسونی و خودت رو میندازی روی کلیدها و خلاصه تا حالا که نشده بود ولی حالا که کمتر از یک هفته تا اولین سالگرد تولدت مونده تصمیم گرفتم که به این مناسبت هم که شده حتماً این کار رو شروع کنم و کردم. حالا امیدوارم که بتونم ادامه بدم. هرچند که نگارش خوبی هم ندارم .

دخترعزیزم  تو عشق و آرزوی مامانی و دلم میخواد بهترینها رو برات انجام بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

barab
9 خرداد 91 13:28
سلام نادی خاله اسمت خیلی قشنگه آخه اسم منم نادیاست . تولدتم پیش پیش مبارک


ممنون از لطف شما