نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

نادیا خانوم سه سال و نیمه میشود

1392/11/27 11:48
نویسنده : مامان
400 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان چهل و دومین ماه زندگیت مبارک.

سه و نیم

دخترم امروز سه سال و نیمه میشود و چهل و دوماه به سرعت برق و باد گذشت. وقتی که ماههای اول به دنیا اومدنت کتابهای تربیتی رو میخوندم قسمتهای مربوط به سه سالگی به نظرم خیلی دور میومد ولی الان باورم نمیشه اینقدر زود زمان میگذره و بچه ها به سرعت بزرگ و بزرگتر میشن.

عزیزم خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که فرشته ای چون تو را به من داد و امیدوارم که حق تعالی در تمام مراحل زندگی نگهدارت باشه شیرینم.

نادیا خانوم من خیلی قشنگ تا ده میشمره و تعداد رو متوجه میشه و خیلی هم با مزه تا بیست میشره یعنی با یکسری اعداد ابداعی و درهم.

با اینکه خیلی زیبا و روان صحبت میکنه و ولی هنوز هم مثل آغاز صحبت کردنش در افعال منفی به جای حرف نون حرف میم رو میذاره مثلاً میگه ممیخوام یا ممیخورم.

کلی کلمات انگلیسی بلده و کلی هم شعرهای انگلیسی از حفظه که اگر بخواد خیلی قشنگ میخونه. خیلی هم سعی میکنه تو خیلی جاها از کلمات انگلیسی استفاده کنه و همیشه هم میپرسه که فلان چیز به انگلیسی چی میشه.

دیروز هم سی دی وبلاگ رو گرفتم که خیلی قشنگه البته چند تا ایراد کوچولو داره که امیدوارم به زودی رفع بشه. واقعاً یادگاری زیباییه برای دوران پیری و زمانی که آدم دوست داره به مرور خاطرات گذشته بپردازه.

در ضمن سی دی تولد گروهی فرشته های سه ساله هم که در تاریخ بیست و ششم مرداد با دوستان عزیز نی نی سایتی گرفته بودیم هم دیروز به دستم رسید و با نادیا نشستیم و تماشا کردیم. یاد اون روز بخیر خیلی خوب بود . نادیا هم به شدت گیر داده بود که مامان بیا دوباره بریم اونجا.

یکسری از اسباب بازیهای نادیا که شامل میز آرایش و آشپزخانه و .. بود روز جمعه از خونه مامانی آوردم خونه خودمون و در نتیجه دیروز کلی در نقشهای آرایشگر و مهمان و بیمار و .. با نادیا خانوم بازی کردیم. نادیا هم خیلی شیرین برای من انواع چای های ترش و شیرین و ... می آورد و یا بچه هاش رو می اورد پیش من تا آرایششون کنم و یا موهاشون رو کوتاه کنم . من هم کمی از این کارهاش فیلم گرفتم. بامزه بود. یکی از خرسهاش رو اورده بودم  و بعنوان بچه خودم اوردم که نادیای آرایشگر آرایشش کنه. کلی باهاش کلنجار رفت. آخرش گفت آخه این چه بچه ای دارید دستاش گنده است انگشتر توش نمیره. یکی از اون عروسک نی نی ها رو بیار که بچه ات باشه . قربونت بره مامان با این شیرین زبونی هات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)