نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

پارک آبی

1393/12/20 8:49
نویسنده : مامان
510 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از مکانهایی که بسیار مورد علاقه نادیا خانوم ما هست پارک آبیه. ولی خوب چون یک روز کامل رو باید برای همچین مکانی وقت گذاشت و معمولا هم بسیییییییییییییییییار شلوغه و هماهنگی با چند نفر همراه هم مشکله، درنتیجه کمی رفتنش برای ما سخته بخاطر همین در بیشتر موارد از نظر ما تعطیله و  درنتیجه سعی میکنیم با یک استخر سر و ته قضیه رو هم بیاریم. چند روز پیش به من میگفت مامان عید بیاد پارک آبی دیگه باز میشه. من هم گفت اره احتمالاَ. کلی خوشحال شد و بعد هم گفت که میخوام پارک آبی رو نقاشی کنم. و یک پارک آبی کشید با تمام جزئیات . از ماهی کف استخر گرفته تا سرسره و دلفین کنار استخر و سرره های وسط استخر ْ‌سرسره رنگین کمونی و سرسره قرمز تونلی و حتی اون خانومی که بالای استخر بچه ها رو هدایت میکرد هم کشید . و بعد هم من و خودش و نیلوفر  و زندایی شهین رو هم کشید. البته برای زندایی شهین یه سر بزرگتر کشیده بود که فکر کنم بخاطر این بود که همیشه تو پارک آبی زندایی بیشتر پیش نادیا میمونه و  من و نیلوفر بیشتر سراغ بازی ها میریم. و در واقع حضورش براش پررنگ تره. خلاصه یک نقاشی کامل و زیبا کشید و بعدش هم گفت حالا کنارش بنویس : نیلوفر دوست دارم لطفا با من بیا پارک آبی عید.

گفتم باشه خوب حالا میخوای با وایبر براش بفرستم. گفت :‌نه بیا ویدئو کال کنیم تا من بهش نشون بدم.خندونک

خلاصه ما هم با وایبر زنگ زدیم که خانوم خانومای ما نقاشیش رو به نیلوفر و شهین نشون بده و نوشته اش رو هم بهشون بگه.

پریروز هم به من میگه مامان من به ثنا گفتم که چقدر تو پارک آبی خوش میگذره بیا باهم بریم اونجا . حالا ما باهم قرار گذاشتیم بریم اونجا. میشه بریم. گفتم باشه بزار با مامان ثنا صحبت کنم باهم قرار میذاریم  یه روز میریم. گفت ثنا یه بار رفته موجهای آبی خیلی خوب بوده منم ببر. گفتم باشه بپرسم کجاست چشم.

حالا دیروز مامان ثنا بخاطر یک هدیه ای که برای روز تولد مربیشون میخواستیم بخریم بهم زنگ زده بود یهم گفت :‌مثل اینکه بچه ها با هم قرار گذاشتن برن پارک آبی تعجب. ثنا گفته با نادیا قرار گذاشتیم بریم پارک آبی. هیچی دیگه کلی خندیم . گفتیم به به دیگه با هم قرار میذارن. مامان ثنا میگفت میخواستم ببرمش جشن عموهای فیتیله ای  اما میگه نمیخوام برم میخوام با نادیا برم پارک آبی.

خلاصه که ما با هم تصمیم گرفتیم حتما یه روز حالا یا تو عید یا بعد از عید حتما ببریمشون به پارک آبی.

این هم نقاشی نادیا خانوم  از پارک آبی با تمام جزئیات

قربون اون نقاشیت برم منمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

♥ نیکتا ♥
21 اسفند 93 13:33
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه خاله جون و نادیا خوشگلمراستی آپ شدم به منم سر بزنید. --- مرسی عزیزم ولی هنوز نرفتیم حتما