نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

تخت نیمه نوجوان نادیا عسلی

1393/11/12 10:39
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

نادیا خانوم ما دیگه خانوم شده و تخت کودک دیگه مناسبش نیست  درنتیجه پنجشنبه گذشته تخت کودکی نادیا خانوم رو باز کردیم  و اون رو تبدیل کردیم به تخت نوجوان البته نوجوان نوجوان هم که نه ، چون پاتختی های پایینش رو باز نکردیم و درواقع تبدیل شد به تخت نیمه نوجوان.

با یک روتشک و رو بالشمی با طرح گلهای ریز و خوشگل  و به رنگ فیروزه ای هم رنگ تختش، تشکش رو هم پوشوندیم. البته قصد داشتم که براش ملافه بچه گونه با طرحهای کارتونی جدید بخرم ولی این روتشکی رو خیلی وقت پیش قبل از اینکه نادیا به دنیا بیاد خریده بود و تا حالا بازش نکرده بودم و از سر اتفاق همرنگ تخت نادیا دراومده بود . نازبانوی ما  هم تا دیدش گفت من این رو دوست دارم  و همین رو بنداز .

خلاصه که کلی ذوق کرد و میگفت تختم مثل بزرگها شده  و دیگه همش رو تختش بود. چون اتاقش رو هم اون روز مرتب کردم و با باکسهایی که خریده بودم یک نظم اساسی به کمد اسباب بازیهاش و قفسه کتابهاش دادم . دیگه همش رو تختش نشسته بود و کتابهاش رو ورق میزد و برای خودش یه چیزهایی میخوند. و یا بازی میکرد.

ولی شب که شد گفت امشب هم پیش تو بخوابم از فردا رو تختم میخوابم . گفتم باشه و حالا هم دو  شبه که رو تخت خودش میخوابه عسل مامان.

پسندها (1)

نظرات (0)