نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اولین آهنگسازی نادیا خانوم ما

1397/9/10 8:40
نویسنده : مامان
436 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه که من از سرکار برگشتم نادیا گفت: مامان من یک آهنگ ساختم . با شنیدن این حرف کلی خوشحال شدم و تشویقش کردم محبتو او هم آهنگش رو به زیبایی برام نواخت و من کلی لذت بردم.منتظر ظهر روز پنجشنبه نادیا کلاس موسیقی داشت و باهم رفتیم به کلاس. صدای زدن آهنگی رو که ساخته بود میشنیدم و همینطور تشویقهای استادش که بعد از اجرا بهش گفت عالیه، بسیار عالیهتشویق بغلدیدم استادش با خوشحالی از کلاس اومد بیرون و موبایلش رو برداشت و درحالیکه میرفت تو کلاس رو به من کرد و با ذوق گفت که آهنگ ساختهراضی منم تو دلم کلی قند آب شد.آرامچشمک

عسل مامان چندین بار آهنگ رو برای استاد اجرا کرد و استاد ازش فیلم گرفت. در پایان کلاس استاد عزیز ما، کلی از نادیا و آهنگش تعریف کرد و گفت که بسیار زیبا و خاصه و تم عجیبی داره و شبیه آهنگهای کلیسایی و فلسطینی شده. تشویقتشویقمحبت 

خلاصه استاد هی تعریف کرد و ما هی بیشتر ذوق کردیم و در ابرها سیرخندونکزنده

البته چون همراه آهنگ نتها رو می خوند قرار شد روش کار کنه و نتها رو تو دلش بخونه تا اجرای زیباتری برای جلسه بعد داشته باشه. دیروز هم تو خونه زمان تمرین بیشتر تایمش، روی آهنگ خودش کار کرد و نتهاش رو هم نوشت.بوس

بعد از کلاس هم وقت طب فیزیکی داشتم باهم رفتیم و بعد از اتمامش رفتیم رستوران و یک جشن دو نفره خوشمزه برای این موفقیت نادیا برای خودمون برگزار کردیم.محبتجشن

تو مایه ی افتخار ما هستی دختر خلاق و بی نظیر من بوسبغل خوشحالم که لحظه به لحظه شاهد رشد و شکوفایی تو هستم.محبت پروردگار بزرگ همیشه پشت و پناهت باشه زیبای منبوسمحبت

 

این هم اولین دستنوشته آهنگسازی نادیا خانم ما، اینجا میزارمش که روزی بعنوان اولین اتود آهنگساز بزرگ جهان محبت قابل دسترسی باشهمنتظر

پسندها (2)

نظرات (0)