نادیانادیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نادیا امید زندگی ما

اولین روز کاری سال 97

1397/1/14 12:35

کار و فعالیت در سال 97 برای ما امروز آغاز شد و تعطیلات به پایان رسید و تنها خاطراتی از اون برای ما باقی موند.

امسال ما یک سفر هفت روزه به جزیره زیبای قشم داشتیم. به همراه مامانی و خانواده دایی شهرام . سفر ما از روز دوم آغاز شد و در روز دهم فروردین به پایان رسید. روزهای خوشی رو در کنار هم گذروندیم. در گشت شهری دیدنی های قشم رو  از جمله : غار خوربس، دره زیبای ستارگان و جزایر ناز و جنگل حرا رو دیدم که بسیار زیبا و هیجان انگیز بودن. در خانه های محلی که بصورت رستوران پذیرای بازدید کنندگان بودن غذاهی دریایی خوشمزه از جمله کوسه و خرچنگ و ماهی مرکب و میگو خوردیم و بسیار لذت بردیم. پاراگلایدر سوار شدیم و از پرواز بر فراز خلیج زیبای فارس پر از حس هیجان و آرامش شدیم.  طلوع خورشید رو در خلیج زیبای فارس و جزیره ی دیدنی هرمز دیدیم و ساحل سرخ و خاک های رنگی هرمز و موتور سه چرخه سواری در این جزیره بکر رو تجربه کردیم و با مردم خوب و مهربون و دریا دل قشم معاشرت کردیم و در نهایت کمی هم خرید کردیم.

همه چیز عالی و خوب بود جز پایان سفر که بخاطر مه بودن دریا کشتی ها از قشم به بندر حرکت نمی کردن و ما از حرکت باز موندیم و بلیطمون سوخت و مجبور شدیم بعد از رسوندن خودمون به فرودگاه بلیط جدیدی با قیمتی گزاف تهیه کنیم و برگردیم. این داستان متاسفانه کلی انرژی و اعصاب و هزینه اضافی ازما گرفت ولی باز هم خدا رو شکر که پرواز خوبی داشتیم و به سلامت به مقصد رسیدیم.

این هم از پایان داستان نوروز 97 ما، امیدوارم سال جدید سالی پر از اتفاقات خوب و خبرهای شاد ، دل خوش ، آرامش و سلامتی برای همه ما ایرانیان و همه مردم جهان باشه.